duminică, 13 iunie 2010

doare.


doare. totul doare. doare amintirea. aminitirea zilei de ieri, care era altfel. mult mai diferita. ieri zburam de fericire si credeam ca nimic nu poate sa ma faca sa cobor. dar azi mi-ai dat seama ca m-am inselat. azi mi s-au naruit toate visele. ma simt rece, neprotejata, singura. simt ca tot ceea ce era frumos, tot ceea ce iubeam ieri, azi e doar un vis demult apus. si plang, caci nu mai vreu nimic. vreau sa uit, caci ma doare. simt cum ma doare! vreau sa fug , sa las in urma lasitatea si toate visele din care nu a fost nici o bucatica implinita. sa-mi smulg din suflet iubirea asta care ma obsedeaza. sa pun capat acestor sentimente monstruoase care vor sa iasa din mine. mi-ar place sa fiu un cub de gheata. rece, dur, fara sentimente. fara sa fi cunoscut vreodata iubirea. fara sa o fi simtit. fara sa fi suferit. sa nu ma intereseze nimic. sa pot sa ranesc, sa fiu ca ceilalti din jurul meu. sa nu-mi pese, sa nu-ti pese. dar nu pot. sunt altfel decat tine. mult mai diferita, chiar daca un sigur lucru ne deosebeste. faptul ca eu stiu sa iubesc, iar tu nu. oamenilor de obicei le place sa experimenteze, sa invete noul. tu nici macar atat nu vrei sa faci. eu fara tine nu mai vreau sa continui nimic. iubesc obsesiv si te vreau aici. si pentru asta voi merge mai departe. voi face tot pentru a putea fi langa tine. pentru a exista candva notiunea de “ noi”. si am sa o fac impotriva oricarui lucru care vrea sa ma impiedice. pentru ca asta vreau si pentru ca te iubesc!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise