marți, 21 septembrie 2010

nu am timp pentru sentimente


Atunci ce a fost? Tot ce ai spus, tot ce ai facut, tot ce am trait impreuna? Ce a fost? Nu ai avut sentimente, nu ai trait, nu ai iubit, nu ai simtit?

Nu vreau nimic... nu mai simt nimic! Fug de sufletul meu sarman... fug de mine, duc o lupta... o lupta cu mine... cu inima mea!

Am obosit sa fiu cu tine, sa cersesc iubire, sa fiu cu tine... si tot timpul acesta sa aflu ca tu n-ai simtit nimic... Soc! Nu pot sa cred ca inca iti simt lipsa, dupa tot ce ai spus. Stiu ca nu e bine! Imi traiesc viata, te caut doar pe tine, sa te aud!

Atat pot face pana in ziua cand voi putea privi in urma mea fara sa-mi curga lacrimile pe obraz. Voi putea sa-ti vorbesc... voi putea sa te privesc... momentan, n-am nevoie de tine, de mila ta. Aveam nevoie de cineva cu suflet, de cineva cu o inima in loc de stanca... care sa bata cu forta, care sa simta ceva pentru mine!

Sunt momente cand avem nevoie de noi, amandoi, nevoie unul de celalat! Sa nu ne pese de nimic... Te caut din nou, las iar deoparte mandria, orgoliul, trufia...

Am incredrere ca ceea ce simt si ceea ce fac e real! E dureros de greu ca doar mie sa-mi pese. Inca mai am incredere in tine, in noi. Nu am nimc, nu simt nimic, nu am nevoie de nimic!

In jurnalul vietii mele te simt pe tine, noptile, diminetile, trecut si viitor laolalta, durere si fericire totodata, lacrimi si ras... Totusi nu simt nimic... nu vreau nimic. Durere, furie, toate ma invaluie uneori cu o sete de lacrimi!

Stiu ca nu e drept, te schimbi mereu si schimbi mereu cursul lucrurilor firesti, de ce? Pentru ca nu-ti pasa de celalalt! Nu, nu simt nimic, nu am nevoie de nimic! Nu am nevoie de nimeni, doar de mine... vechea eu... fara tine in viata mea!

Lupta mea sa caut adevarul, ma pierd in somn, sa uit ce sunt si cine sunt, sa uit ca sufar si ca plang, sa uit ca am nevoie de tine, toata iubirea ce-o simt, noptile in care nu ma lasi sa dorm, sa uit zilele cand mi se pareau atat de scurte si asteptam cu infigurare zilele senine alaturi de tine

Nu simt nimic, nu vreau nimic! Nu te mai simt, nu te mai ating. Si totusi am nevoie de tine in viata mea... Ma urasc pe mine si ma plang pe mine, ma dezgust! Ma secatuiesti de orice putere si nu mai simt nimic!

Imi frangi inima si nu uita: roata se intoarce...


Nu pot sa cred ca faci din nou acelasi lucru! Nu raspunzi... Imi pierd sufletul si caut raspunsuri, ma pierd in somn, ma regasesc. Cine sunt eu? Vreau sa am puterea de-a trece peste tacerea ta! „NU AM TIMP DE SENTIMENTE“ - si acum vorbele tale imi rasuna in urechi!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise