miercuri, 10 noiembrie 2010


Azi nu mai sunt puternica,nu mai sunt invincibila ..azi sunt opusul..Plang iar,tipic mie,copil prost cu prea multe sentimente aiurea oferite unor persoane care isi bat joc de ele,copil prost care nu stie ca nu merita nimic in viata asta,COPIL PROST care NU STIE DE CE CACAT A intat in lumea asta si mai de cacat.
Aceeasi eu,naiva si super sensibila si afectata de tot ce o inconjoara ,plang,da am mai spus,plang pentru ca nu mi-ma invatat lectia,e a milioana oara cand dau cu capu` de si nu inteleg ,nu prind ideea,m-am saturat..sunt niste chestii..de care ai nevoie..dar parca tot nu poti trai cu ele.Aveam nevoie si in continuare am ,de iubire, de un el.Dar nu am nevoie de spasme si de crize de plans si de gelozii si de certuri peste certuri si de stat cu morcovu in cur la fiecare 2 ore care au trecut..da totusi am nevoie de el..
Asa cum a venit a si plecat,a venit fara nici o explicatie,la fel a si plecat ,fara sa-mi dea vre-o explicatie..am incercat sa scot de la el ceva.si cand ii explicam defapt cum sta treaba ..mi-a spus ca nu are nevoie de explicatiile mele penibile..sunt un copil..
El..era altcineva,un el care mi-a dat impresia ca iese din tiparul celorlalti,superficiali si ..in fine,credeam ca el imi va demonstra ca exista si exceptii si ca nu toti sunt din acelasi aluat.Avea ceva ..ceva ce nu pot sa explic in cuvinte.HE WAS MY UNEXPLICABLE FEELING ..cred ca el era tot ceea ce eu aveam nevoie,ceea ce ma facea fericita..de ce cred asta?nu stiu..ceva in mine crede..eu personal,cu creierul nu cred asta pt ca e o porcarie si o aberatie ,dar in mine o chestie mica,calduta,rosie care se gaseste in cutia mea toracica ,sus in partea stanga..simte asta si crede..crede ca odata cu plecarea lui a luat si ceva din ea..defapt din mine. CE AIUREA! ..i feel so empty inside..

Cel mai tare ma doare ca nici nu ma cunoaste si nici nu si-a dat intersul pentru a o face,iar la sfarsit a vorbit de parca m-ar fi cunoscut de o viata.
N-a stiut nici o secunda ca el pentru mine reperezenta totul,era perfectiunea in chipul lui,n-a stiut nici macar ca duceam o lupta seculara in mine ,cu mine.Ceva imi spunea nu..nu face asta,nu te atasa ,nu e nevoie..iar altceva ..spunea ca..el e,acum e momentul,dupa toate cacaturile care ti s-au intamplat ,el a venit ca sa le indrepte, HE'S YOUR SUPERHERO mult-asteptat .

-Daa si uite ce naiva si prostuta esti.cum sa crezi asa ceva?cum sa crezi ca exista cineva care e pentru tine?editie limitata gen..cum sa crezi asa ceva?CUM?! nu..hai sa-ti spun cum sta treaba defapt..daca tu nu ai mai fi asa copila si sa crezi in tot ce ti-se spune atunci nu ai mai plange asa ,nu te-ar mai afecta orice chestie ,orice pierdere,nu ai mai simtii ca atunci cand cineva pleaca din viata ta ia o parte din tine cu el,nu ai mai simtii ca exista your special..nu exista mai..
-Am incercat sa fiu altfel,sa nu imi pese ,sa devin rea si rece ,sa nu ma mai implic..dar nu e genul meu..nu sunt facuta ca sa fiu asa..nu pot ..nu vreau..nu am cum..


WE ARE ALL COMPLETELY DESPERATE FOR LOVE AND BE LOVED BACK, WE ALL DEPEND OF THE PERSON WE LOVE,WE SEARCH FOR LOVE IN EVERYTHING,EVERYONE doar ca unii recunoastem asta sau altii dintre noi nu vrem sa se afle..

[i don't want to be a child anymore]

Promit ca nu am sa mai cred in fat-frumos,in supereroi,in povesti de iubire,in suflete pereche.Promit ca nu am sa ma mai astept sa dau peste cineva diferit ,cineva care sa merite sentimente.
Chiar as vrea sa fiu ca restu sa fac parte din categoria lor,toate celelalte, sa fiu o oarecare,macar asa nu mi-ar m-ai pasa de nimeni si nimic pe lumea asta,as merge doar in aventuri si as practica doar sporturi extreme,legate de boys, of course,macar asa as invata sa insel si nu as mai fi inselata,as invata sa mint cu nerusinare si tot asa m-as prinde cand sunt mintita,poate ASA daca as fi o OARECARE m-as vindeca de suferinta asta.
...
pana atunci o sa plang ca si acum,exact ca un copil..cu lacrimi multe si mari si cu suspine ;[
uneori am impresia ca doar mie mi-se intampla mizeriile astea..parca sunt eu aleasa ..sa le incerc pe toate :[

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise