vineri, 18 februarie 2011

new wave


buna..

nu am mai scris de mult timp..nu e ceva nou..doar ca s-au intamplat prea multe ..au venit toate odata/dintr-o data si nu am mai stiut cum sa le fac fata..nici nu-mi gaseam cuvintele pentru a le povesti..si nici acum nu le gasesc..poate pentru ca nu exista fraze logice pt a reda ceea ce am simtit ..si aici ma refer la fericire/disperare/tristete/depresie/nervi/fericire/iubire/tradare..si multe altele..

un lucru e cert..am invatat ca nimeni nu tine cont de nimeni,fiecare cauta sa-si satisfaca interesele fara a privi dupa in spate..fara a tine cont de sentimentele celuilalt..

am mai invatat sa ma ridic si sa ma auto-educ singura,pentru ca nimeni nu poate sa-mi dea sfaturi bune..'cele mai bune' sau 'care sa ma ajute' pentru ca nimeni nu stie ce simt si cum ma simt,iar eu..cum nu am incredere in oameni,de obicei nu prea am,pentru ca oricum nu merita,vorbesc mult prea putin despre ceea ce se petrece in mine,inauntrul meu..si am ajuns la concluzia ca pana la urma .de fiecare data ..m-am ridicat singura..oricat de greu a parut..oricat de grele ar fi fost lacrimile..oricat de multe ar fi fost amintirile..oricat de mult m-ar fi durut absenta lui..

iaaaar dupa prea multele 'lucruri' care s-au intamplat in ultimele aprox.4 luni din viata mea am ajuns la concluzia ca am nevoie de o pauza..deci efectiv simt ca as sta undeva..dar nu acasa..undeva intr-o camera pe o podea..si sa plang..sa plang..pana cand nu o sa mai am lacrimi..sa ma descarc de tot..sa uit de toti si toti sa uite de mine..nu-mi doresc sa mor..doar vreau sa ma deconectez.sa iau o pauza..LIFE ,WHERE IS THE 'PAUSE' BUTTON?..doar simt ca nu se mai poate asa..

mi s-a facut scarba de baieti si de chestiile dragute ,gen X+Y=loveforeverandever BLAHBLAHBLAH..m-am scarbit..mi s-a acrit..si totusi..acum sunt extrem de hotarata sa nu ma mai ofer pe tava,sa nu mai pun suflet si sa nu-mi mai pese pana cand persoana de langa mine imi va demonstra prin fapte ca merita chestiile astea..m-am saturat pana peste cap sa exersez relatii si sa tot testez,simt ca am nevoie langa mine de cineva care sa fie asa..99.9% ca mine..bine glumesc..sa ma inteleaga..sa fie langa mine..sa ma prinda de mana atunci cand plec..si cand ii spun sa ma lase in pace si ca nu-l mai vreau..el atunci sa se agate mai tare de mine...cand simt ca,cad..el sa fie acolo si sa-mi zica nu..nu cazi..te prind eu..am eu grija sa nu atingi pamantul..intr-un cuvant..de un IUBIT...cer prea mult?cer prea mult o persoana care sa merite sa ii spun 'iubitule'? nu cred..

acel iubit ar trebuii sa realizeze ce are langa el ,atunci cand il are,nu cand e gata sa-l piarda..abia atunci ar incerca sa faca orice ca sa nu se trezeasca fara mine..

let the past be the past!

xoxo.i

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise