duminică, 13 iunie 2010

dor imens


cu fiecare minut care trece,simt ca mi-e tot mai dor de tine.dorul asta imi invadeaza fiecare vena,fiecare celula din corp te vrea.te vrea tot mai aproape..imi este dor de tine..atunci cand sunt in prezentza ta toata fiinta mea tresare.. se schimba.infloreste. radiaza. zambeste. traieste doar pt acele clipe..doar ca.. atunci cand ma ignori ma doare..si tu nu iti dai seama de asta..si cica "daca speri si faci orice ca sa trezesti atentia lui, atunci poti linistit sa spui ca sti sa iubesti."..eu da..dar el?...el nu..nu realizeaza ca cineva il iubeste.ca cineva se gandeste inainte sa adoarma doar.la el.desi poate ca ar avea alte lucruri la care sa se gandeasca..el habar nu are ca se plimba prin mintea cuiva.nu-si da seama...nu e corect.as fi in stare sa dau TOT.totul meu pentru el ..iar el..el nu ar da nici macar un sfert..

te iubesc..si totusi nu e de ajuns pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise