duminică, 13 iunie 2010

iubire..


cand vreau sa o fac sa dispara, iubirea e mai mare pe zi ce trece.au trecut atatea luni de cand am plecat.atat de mult timp si sentimentul e prezent inca in mine.ascult melodia, si privesc poza noastra si lacrimile curg siroaie pe obraji mei.singurul lucru pe care buzele mele tremurande pot sa il mai spuna e ca “ te iubesc. si am sa o fac mereu.”imi amintesc prima si ultima zi.retraiesc emotia primei dati cand ti`am vazut chipul.tremuram.imi amintesc primul sarut, pe banca pe care s`a asternut deja uitarea.imi amintesc prima plimbare, prima imbratisare, primul strans de mana. imi amintesc primul te iubesc.. si intre atatea amintiri ascuse apare si ziua in care ne`am despartit. zi de vara, soare, cald, dar mie imi era groaznic de frig. eram cu toti, dar ma simteam extrem de singura. viata mea se terminase odata cu acele cuvinte. plangea fiecare coltisor din mine.de ce imi amintesc inca de el? de ce mereu cand inchid ochii pot sa fiu acolo?de ce nu pot sa uit si sa fiu fericita chiar daca a trecut atata timp..? de ce nu am facut`o inca? pentru ca nu pot...DE CE MEREU CAND INCERC SA TREC PESTE ESTI EXACT LANGA MINE?!si atunci cand ar trebuii nu esti...? pentru ca el e trecutul, prezentul si viitorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise