joi, 17 iunie 2010

eu


SUNT.Poate sunt o geana, o geana care refuza sa se inchida. Sunt un amestec de extreme. Sunt o dulce depresie si o dragoste amara. Sunt gustul de dupa al unei tigari... sau poate sunt un plaman... da, un plaman care vrea sa respire, care vrea sa explodeze de atata respirat.Eu sunt copilul din tine.Eu sunt fenomenul pt care nu poti sa dormi noapte.Eu sunt raza care iti lumineaza calea.Eu sunt raul care pluteste in jurul tau.Eu sunt cea care te face sa opresti o catastrofa.Eu sunt mirosul dulce al disperari din pragul nebuniei.Eu sunt cea care-ti canta cantecul pt a te calma.Eu sunt picatura de apa ce cade pe obrazul tau.Eu sunt clipa de romantism care-ti salveaza iubirea.Eu sunt umbra din geam.Eu sunt cea care te face sa razi chiar si atunci cand simti ca lumea se prabuseste.Eu sunt flacara care se stinge.Eu sunt cea care-ti spune ca totul va fi bine.Eu sunt viata si destinul tau.Eu sunt flacara de gheata care iti controleaza emotiile.Eu sunt acolo,intre nicaieri si adio.Eu sunt mana care te trage-n intuneric.Eu sunt vocea ta atunci cand nu mai poti vorbii.Eu sunt sarutul rece din pragul mortii.Eu sunt ..EU !
Sunt un om, poate sunt un fragment din visul tau si tu de fapt visezi acum, sau poate te-ai drogat si ai vreun trip. Neah... putin probabil... sunt... e atat de putin important cine sunt!! pot fi omul care merge in spatele tau pe strada, pot fi cea care iti tine usa deschisa cand iesi din magazin, pot fi tipa pe care ai vazut o singura data si te intrebi unde a disparut. Poate sunt o tipa grasa, cu ochelari, sunt deprimata, fericita, somnorosa, vorbareta... Sunt aia care nu vede padurea din cauza copacilor si care totusi, daca o vede, nu vede niciun copac acolo. Pot fi vecina ta care intotdeauna tranteste usa cand intra in apartament si tu vrei sa dormi. Sunt cea care zambeste tamp in autobuz. De fapt SUNT un zambet tamp, sunt zambetul care nu iti piere de pe fata in cele mai solemne momente si cu cat te gandesti mai mult cu atata te chinui mai tare(acum zambesti, nu??[daca nu zambeai mai inainte, acum sigur o faci]). . Sunt... un oximoron... ca noi toti, de altfel, un amestec de contraste, care intotdeauna dau gri. Sunt gri... dar eu ma vad intotdeauna verde. Asa ma vad... ce pot sa-i fac?? Sunt un cuvant, si poate ca dupa ce o sa ii dau submit nici nu o sa se salveze (asa ca ieri!! ). Oare ce sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise