duminică, 13 iunie 2010

goodbye

Intr.o dimineata te vei trezi, si vei realiza ca nu mai tuns acolo, in dreapta ta. Atunci, o sa.ti dai seama ce m.a durut. Atunci, o sa te gandesti la toate, si nu vei realiza de ce m.ai pierdut. Vei intoarce, muntii si marea, doar sa ma gasesti.. Da, te.am iubit, dar iubirea nu mi.a dat forta necesara sa.ti suport indiferenta. Poate chiar iubirea m.a inlaturat de langa tine. Daca nu mi.ar fi pasat, nu m.ar fi durut. Dar, cum a durut, am plecat! M.ai iubit si tu? Atunci de ce nu m.ai tinut langa tine? Nu as fi plecat niciodata.. Vroiam doar, putin mai mult. Putin mai mult decat indiferenta pe care am primit.o de la toti, de fiecare data. Credeam ca esti altfel, ca macar tu poti fi altfel, dar pe zi ce trece imi dau seama ca toti sunteti la fel. Chiar e pacat ca sufar din cauza ta.. acum cateva zile, credeam ca esti singurul care ma poate face fericita...Langa tine, nu am mai avut nevoie de zambete false, si minciuni legate de iubire. Dar viata merge mai departe, cu o tona de servetele pentru miile de lacrimi si un kg de ciocolata, te asigur ca pana maine o sa.mi treaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise