duminică, 13 iunie 2010

feelings


iubirea nu e doar un zambet, nu e doar o floare.. iubirea e un suflet ranit si apoi vindecat de altul.ubirea trebuie invatata, incercata si experimentata.. prima atingere ne reprezinta.. iubirea e ceva care are nevoie sa o pazesti, e ceva al carui curs nu il poti stabili.. caci ea, daca te considera vrednic iti va indrepta ea cursul.iubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut.daca exista un sens al vieti atunci EA este.. daca nu.. EA ar trebui sa fie.. iubirea exista pur si simplu, doar noi o simtim prin fiinta iubita, prin clipele de bucurie .. si totusi, ea nu are nevoie de toata acestea… iubirea nu stapaneste si nu vrea sa fie stapanita…si inainte de toate.. iubirea nu cere, iubirea DARUIESTE …fericirea nu inseamna a avea cei mai bun din tot ce e frumos.. ci inseamna a avea putin din ceea ce iti place tie! ..sunt momente in viata in care iti doresti atat de mult sa vindeci ranile cauzate celorlalti incat ai vrea sa iei toata durerea lor asupra ta!.. cand ai aripile frante nu renunta la ceea ce ti-ai dorit mereu. numai poti zbura… dar poti merge mai departe.... fericirea ne asteapta pe noi toti: pe cei care plang, pe cei care cauta, pe cei care spera, pe cei care cred, pe cei ce isi doresc, pe cei ce viseaza…sunt momente in viata in care cand ti-ai dori sa-i vezi pe cei dragi cu adevarat fericiti, incat ti-ai da si viata pentru fericirea acestora… cand simti ca lucrurile pe care le faci sunt ca o picatura de apa in mare.. aminteste-ti ca marea nu ar exista fara acele mici picaturi care o formeaza. sunt momente in viata in care tot ce iti doresti e sa mori..in acele clipe gandeste-te ca alti ar da orice sa traiasca. daca am fi apa nu am mai avea nevoie de lacrimi,daca am fi foc nu am mai avea nevoie de caldura, daca am fi pietre nu am mai avea nevoie de sentimente, daca am fi aer nu am mai avea nevoie de viata…dar suntem oameni..si avem nevoie de DRAGOSTE.cand simti ca obiectivele propuse sunt indepartate si drumul pana la realizarea lor e greu.. aminteste-ti ca picatura strapunge piatra nu prin putere ci prin constanta.cand ai venit pe lume tu ai plans iar ceilalti au ras.. traieste-ti viata in asa fel incat sa pleci surazand…:| nu pot.pur si simplu EU NU POT:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise