duminică, 13 iunie 2010

imposibil


Ti-am aratat tot ce simt si uite ce-ai facut:|

Eu intotdeauna am fost acolo cand tu ai avut nevoie de mine, dar tu?! acum taci. incerci sa te retragi crezand ca sunt fericita. iar eu ma intreb, cu lacrimi in ochi, de ce? unde sunt cuvintele si iubirea ce mi-a furat inima? acum a ramas doar un gol imens.. un gol ce ma apasa de fiecare data cand ma gandesc la tine sau te zaresc. credeam ca totul va fi altfel, ca urma sa avem parte de mai multe,dar asa sunt eu, o visatoare care a invatat ca iubirea doare. ma pierd in cuvinte si in ceea ce nu se poate numii dragoste, pentru ca este mult mai mult. tu esti speranta mea de a trai...si, dupa toate acestea, sti unde vei fi mereu? in inima mea, ca intotdeauna…pentru ca atunci cand te caut pleci si de fiecare data cand te chem nu esti.. de aceea trebuia sa spun ca tu doar in fotografiile mele esti.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise