joi, 22 iulie 2010

boS$


Ofofof..te straduiesti atat de tare sa scoti cacaturi despre mine,sa ma vorbesti pe la spate,sa ma barfesti,sa stai in umbra mea ,sa vezi ce fac,ce mai zic ..incat te incurci in propriile minciuni.Ma amuza copiii din ziua de azi,foarte frustrati..si aroganti as putea spune.totusi Romania o tara care a trait in supunere si umilinta ,acum e foarte smechera si toti isi permit sa zica orice,ma mira chestia asta.Da copiii astia,n-au trait in vremurile alea,nici eu..dar totusi.Nu ma astept sa ma iubeasca hater X pentru ca haters gonna hate.vreau sa sti/sa stiti ca efectiv,da pur si simplu,mi-se rupe de parerea ta,de parerea voastra in general.eu n-am nevoie de opinia ta nu ti-am cerut-o.Mereu vor fi oameni care o sa aiba ceva de comentat,asa ca de ce sa ma stresez sa va fac pe plac,ca oricum nu va multumesc pe toti,nici nu am tendinta sa o fac,sunt asa cum sunt,ma accepti asa bine,nu ma accepti,du-te frate.Nu am nevoie de nimic din partea voastra,am tot ce-mi trebuie si cand nu o sa mai am,imi fac eu rost,nu am nevoie de ajutorul tau.care oricum e in bataie de joc. Traim intr-o lume mediocra, urata, rea, care ne dezumanizeaza incet si perpetuu. Iar noi lasam acest lucru sa se intample. Poate chiar ne place aceasta instrainare de problemele celuilalt... este mult mai comod. Daca mi-e teama de ceva mai mult, este sa nu imi mai pese intr-o zi de nimic,si cred ca asta si se va intampla foarte curand.Ma dezgusta felul in care priviti lucrurule,dupa 'ambalaj' ,fara sa te mai uiti inauntru si dupa ce zic altii.care sunt la fel de inapti ca si tine.Daca ma prefac ca nu vad nu inseamna ca sunt oarba si daca ma prefac ca nu aud,la fel nu inseamna ca sunt surda.totusi faptul ca voi zi de zi ma vorbiti.ca sunt in centrul atentiei voastre ma face sa ma simt importanta,va framantati si va stoarceti creierii,frumos ,mai, frumos.ce pot sa zic.Stiu exact care persoane nu ma sufera si nu ma inghit deloc.sentimentul nu e reciproc.eu n-am nimic cu tine ,cu el,cu ea,tu ai ceva,frustratul esti tu :* este problem ta ,repet.Nu vreau sa ma fac placuta in fata ta,dar nici nu urmaresc chiar sa iti displac,doar ca pur si simplu,nu imi place sa-ti fac pe plac.Nu am facut niciodata nimic din ceea ce se asteptau ceilalti ca voi face.adevarul este ca nimeni nu face nimic pentru nimeni. suntem o natie de egoisti. cand vine vorba sa renuntam la orgoliu pentru cel de langa noi, noi in schimb ni-l marim. nu renuntam nici macar pentru noi insine, ajungem sa murim, in cel mai rau caz.. sa ramanem singuri.ce se zice despre mine?ca sunt rea ca sunt proasta ca sunt asa si asa,ca pe dincolo..hai ma da ce cacat e asta.tu vorbesti?! care nu ai stat nici 5 minute de vorba cu mine?! eh uite de asta parerea voastra,a unor oameni care nu ma cunosc si nici nu o vor face vre-odata ,nu ma afecteaza.pe voi va roade cel mai mult chestia asta.pe mine deloc.vorbele voastre nu ma coboara dar nici nu ma ridica[heartbreaking for fans] .si acum eu..am sa continui sa va dau subiecte de barfit.da nici ca-mi pasa.am constiinta impacata ca am scris chestia asta,fie ca o citesti sau nu.toti sunteti batman la tastatura pe mess si mai ales pe haifaiv.dar cand e sa ne vedem face2face faceti pe mata blanda..postarea asta e cu DEDICATIE.fara numaaar b-) sa se stie.de la zana zanelor pt toti dusmanii eii.hai va puup:*

Un comentariu:

aripi larg deschise