joi, 22 iulie 2010

about me..about you..


i put him in front. i gave him the power to make me strong, or to destroy me; and he chose to remain without wanting to change me..hehe..thank you honey.for everything.So..pana la urma ce e viata?multi dintre noi ne intrebam acest lucru..ne nastem..murim.traim viata si atat..conteaza cum o traim.felul prin care /prin cine o traim.Scopul nostru e de fapt.. sa fim fericiti si sa ii facem si pe altii fericiti. Si sa traim fiecare clipa ca si cum ar fi ultima.Poate ca pare egoista urmatoarea chestie care am sa o zic..dar asa simt eu.ca voi trece peste tot ca sa fiu fericita.nu ma voi uita in spate ,nu ma voi mai gandi ca poate il ranesc pe X sau Y ,sau ca lui Z nu ii convine..nu imi pasa.pentru ca nici voua nu v-a pasat de mine atunci cand ati luptat pentru fericirea voastra.eu de ce as face-o?!plus ca..atunci cand iesi din casa esti pe cont propriu.nu mai poti sa ai incredere in nimeni..eu am incredere in foarte putine persoane.care stiu ca va veni un moment cand ma vor dezamagi.chiar daca ele zic ca nu se va ajunge acolo.te consolezi cu cacaturi ieftine si false ca totul va fi bine si te condamni tu singur pentru faptul ca iar te minti degeaba.in ultima vreme am fost dezamagita de persoanele de la care ma asteptam cel mai putin sa primesc'lovitura' asa ca am tot dreptul din lume sa cred ca si restul o vor face.te saturi sa vorbesti cu tine fara sa mai raspunda cineva dar continui sa faci asta si te duci sa te uiti in oglinda doar pentru a vedea înca o persoana necunoscuta in ea,si al dracului de oglinda ca nici acolo nu mai te vezi.Si asculti toata ziua -Remember me,special needs dar in zadar,ca doar tu asculti piesa si cum sa ceri asa ceva cuiva cand tu nu mai te tii minte?..in fine am deviat putin de la subiect dar it doesn't even matters:)) am vrut sa subliniez faptul ca nepasarea si indiferenta mea se accentueaza pe zi ce trece tot mai mult.ai impresia ca ma cunosti ca sti cine sunt dar defapt te inseli amarnic.
Nu imi pare absolut deloc rau ca sunt fericita in momentul de fata,cred ca merit.i think i deserve smth beautiful so...nu ma simt vinovata pentru nimic.daca este sa se intample se intampla ,fie ca-ti convine tie sau nu.in 3 words i can explain what i've learned about life: IT GOES ON ,chiar daca ai tu impresia ca te bagi in fata ei sa faca si sa mearga dupa cum vrei tu.nu poti..simplu.
Multumesc e prea putin,pentru ca ai aparut in viata mea,ai colorat-o si m-ai facut fericita..sa sti ca TE IUBESC si o voi face mereu .chiar daca pare imposibil.
Forever it's nothing without you baby.SPER ca se vede ca sunt fericita!
noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise