marți, 6 iulie 2010

fantoma de copil


Ma trezesti dintr.un somn trait cu ochii deschisi. dintr.un vis plasat dincolo de clipe. bati usor in geam. intra, te asteptam. aseaza.te. stiu ca.ti este frig. stii ca n.am ce sa.ti ofer. incalzeste.te cu gandul ca stam pentru prima oara in aceeasi incapere fara sa simti nevoia sa fugi sa te ascunzi.
Caloriferul e sloi de gheata. imi lipesc spatele dezgolit de el si.mi contopesc raceala trupului cu ideea de a te iubi de.acum incolo. inca ma tem de privirea ta. razi si.n rasul tau gasesc franturi de tristete si inocenta. nu aprinde lumina, altfel lumea ne.ar descoperi ascunzatoarea si magia ar disparea. joaca.te in continuare. tremura si viseaza. fa ca mine. copiaza.mi gesturile si privirile.
Te simti singur? uite, ia ursuletul. e acolo, in colt. stii, coltul pare mai colturos fara ursuletul de acolo. ai grija de el, nu.l frange, doar el imi alina plansetele neauzite.
Si totusi, de ce vii? e si mai rece in camera de cand ai venit. imaginea ta pura imi asurzeste simturile si.mi sfasie linistea. vreau sa dispari.
Stai! nu trebuia sa.ti vorbesc asa. nu pleca. ma voi simti prea singura. invata.ma cum sa respir aerul. stiu ca stii cum trebuie sa fac asta.
Bine, ai decis sa pleci. te vei intoarce? ...doar daca las geamu deschis? .nici macar nu voi avea curajul sa.l inchid.
...Nu uita sa.mi aduci inapoi ursuletul.


Batai de inima fac peretele gol sa vibreze. semiobscuritate. liniste. suferinta? talpi umede se tarasc pe podeaua goala.

Si bate tot mai haotic. pulsul regulat de acum un minut este cuprins de spasme. si incheie... incheie un sir de ganduri mult prea vii pentru ochii care inregistreaza secunda de secunda decorul static. s.a jucat cu sansa. si a pierdut.
Coltul stang al gurii inca e dulce,schiteaza un zambet. restul trupului ii e paralizat. perfuziile mentale s.au frant. nu mai alimenteaza ideea supravietuirii. dorinta cedeaza. disperarea acapareaza totul.




S.a certat pana si cu perna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise