marți, 6 iulie 2010

picaturi


Si nu stiu. nu ma intreba. ha. acum esti chiar curios. imi ascund fata. stiu ca daca ma vei privi in ochi o sa afli tot ce vrei. nu ma pot lasa dezgolita. haide. fa doi pasi in spate. ma intimidezi. cana cu ciocolata calda e acum rece si varsata. stropi de un ciocolatiu patimas picura pe parchetul acoperit de un praf sublim. picura. si ma tulbura. nu ma pot concentra. am uitat ce ai intrebat. aaa. ai intrebat doar cat e ceasul. e imediat miezul noptii. ora fixa imediat. ma vei iubi atunci?

si totusi. vino mai aproape. sa.ti simt mirosul. nu ma atinge. lasa.ma pe mine sa fac primul pas. altfel ma voi speria. esti mai cald decat imi imaginam. si de ce se invarte totul cu mine? te privesc si imi lipesc buzele de tigara alba. te simt in interior cand fac asta. am ajuns sa o fac la doua secunde. cand nu esti, cand esti langa mine... tot timpul. imi imaginez ca tu esti tigara. si stiu ca asa ma vei lasa fara impotrivire sa ma inec cu tine. te pierzi in fumul adanc.

nu pot sa.ti spun nimic. nu.mi gasesc cuvintele. stau ascunse in prea multe pagini ingalbenite de fum si timp. am scris. am scris tot ce nu.ti puteam spune. eram copila pe.atunci. nu stiam sa iubesc. mi.era teama sa ma las iubita. am scris file si file. si m.am maturizat. uite. nici macar nu vei recunoaste modul in care te iubesc. obsesiv. ti.as cuprinde obrajii in palme si ti.as sarut apasat buzele. si nu o fac... haide. vreau sa fugim. sa ridicam praful in urma noastra. sa afle vecinii de sub noi ca aici locuiesc persoane care se iubesc. sa alunecam si sa radem. de ce? de ce te uiti asa? ieri pe.acum asta faceam... hai, gata! ca s.a facut fix. deci spune. cum e cu iubitul? iubesti? ma iubesti? ieri spuneai un "da" mai ferm... poate e imaginatia mea doar. stiu ca inca ne iubim. saruta.ma. ai dreptul sa faci tu primul pas aici. esti timid? ieri nu erai...

de ce se schimba totul? nu e doar in capul meu. e in tot ce ne inconjoara. pentru prima data in ultimele luni geamul e curat. ciudat. si nu mai e atat praf. si stai. unde iti sunt hainele? de ce doar lucrurile mele sunt imprastiate? ma cutremur. ma doare capul. vreau sa ma asez. spune.mi ce joc nou jucam. devine tot mai interesant. haide, doar n.am innebunit. stiu ca ne jucam ceva. v.ati.ascunselea? ce dor mi.era de jocul asta. nu. nu e asta. atunci baba oarba? leaga.ma la ochi. o sa te pot gasi si legata la ochi, si in intuneric, si dincolo de moarte. de ce sa ma calmez? eu stiu ca ne jucam. bine. nu ne jucam. atunci ce e? mi.e sete si imi umezesc limba pentru a suta oara in seara asta cu berea rece de pe balcon. ia si tu una. e tot mai ciudat. de ce nu poti sa bei? doar nu ai sa te duci sa conduci la miezul noptii.

nu.ti pierde rabdarea. ma cunosti doar. spune.mi pe indelete ce se intampla. bine. daca te grabesti spune.mi atunci intr.un singur cuvant tot. pleci?! cum adica. nu, nu am mai vorbit despre asta. imi vajaie capul. de ce nu imi pot aminti nimic? de ce se tranteste o usa? de ce... ai plecat?

poate... poate daca nu eram atat de beata mi.as fi amintit ca mi.ai spus in cearta de azi dimineata ca vei pleca dupa miezul noptii. poate daca nu eram atat de beata te.as fi oprit. dar sunt. si dorm in papucii de casa. si dorm. si e 2 fix. si tu nu ma mai iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise