marți, 21 septembrie 2010

dor de tine..


Nu stiu de ce?! Dar simt ca se apropie... si simt durerea'n suflet cum se revarsa... dorul de tine doare... si stii cum e sa te doara trupul de dorul cuiva?... Nu, nu acea durere sexuala... e o durere profunda, ce incepe de la ochi...


Inchid ochii si ma dor, dor pana si lacrimile ce nu vor sa se elibereze... Si totusi, cand o fac... se revarsa in gat cu hohotele ce vor sa iasa si ele afara urland de dorul tau...

Si de-acolo spre piept... ritmuri sacadate... acolo unde bate o inima... unde pulseaza o dragoste imensa si se coboara spre launtrul meu... si ma copleseste cu profunzimea sentimentelor ce le descopar uimita si, totodata speriata...

De ce simt... ceea ce simt... si din nou... TU...

Uitare... m-ai lasat in uitare... uitand de tot... de clipele frumoase... de clipele cand imi daruiai dragoste... de clipele cand ma iubeai... si-mi spuneai „sa nu ma parasesti“...

Imi sarutai fata... si te minunai de trupul meu... de pielea mea fina ca matasea... Unde s-au dus... in uitare?... In amagiri?... Unde esti?... Pe underatacesti?... Sa fie oare atat de crud destinul... ce ne-a unit... tot el sa ne si desparta

Trist destin... sa nu ai curajul sa spui NU... Nu ai curaj sa termini TU... ce-ai inceput... Astepti... in tacere... sa se stinga tot ce TU ai aprins... Astepti in tacere... si citesti tot ce-ti scriu... te prefaci ca nu stii... nu auzi... nu vezi si nu citesti... te ascunzi ca un copil... copil matur... Ti-am dat tot... mi-ai luat tot... Acum privesc in urma mea, si-mi amintesc... te caut in fiecare chip ce-l vad pe strada... dar nu est TU...

Te simt in fiecare suflare de vant ce-mi mangaie fata... dar, nu esti tu... si imi este dor, dor... si te vreau... vreau sa te simt... fie chiar si pentru o clipa... o dulce clipa...

Fie chiar si pentru o secunda... sa te ating... sa ma simti inlauntrul tau... sa te cunosc mai bine... sa patrund adanc in minte ta, in sufletul tau... vreau sa-ti mangai sufletul... sa-ti prind suflarea'ntr-un caus, sa nu-i dau drumul niciodata... NICIODATA...

In schimb tu, te adancesti intr-o tacere surda, astepti... cauti..ratacesti... pe urma te intorci din nou, ma cauti, intrebi... iar eu astept.

Si din nou trec secunde... minute... ore... zile si nopti in asteptare... ma-ntreb oare meriti... TU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise