marți, 21 septembrie 2010

dupa atata timp..


Exista lucruri care se intampla numai vara, anotimpul in care toate visurile se naruie atat de lent incat nici nu-ti dai seama ca totul se indreapta spre marele final.


Azi, dupa atata timp te-am auzit din nou, acel tu, indiferent si rece, atat de vesel si totodata trist! Stiu ca daca am sa te las sa intri inapoi in viata mea, voi suferi din nou, costiientizand ca inca tin la tine, chiar daca ma mint mereu. Mai stiu ca daca n-am s-o fac, o sa ma intreb din nou de ce nu am incercat sa-ti mai dau o sansa.



Am scris atat de multe despre tine, ti-am scris atat de multe despre mine si ai ramas la fel, o stiu prea bine. Esti un amestec de vant racoros, uneori prea desertic, viscolind cu putere in trupul meu, cautand malul umed, nisipos, sa-ti racoresti buzele pe buzele mele arse de atata dor, arse de atat de multa dorinta, arse de lacrimile mele sarate cand tu ma aruncai in disperari si-n uitari polare...

Sunt tare acum, ca nu te vad, sunt tare acum, ca nu te mai simt, sunt tare, sunt eu, cea fara suflet! Sunt exact ca tine, rece si indiferenta, m-ai secatuit de tot ce se numea dorinta, m-ai secatuit de iubirea ce ti-o purtam in nestire, m-ai secatuit de tot ce era bun in sufletul meu si ai lasat in urma lui un sloi de gheata!

Oare mai reusesti sa-l topesti? Oare mai reusesti sa alungi aceea tacere in care m-ai lasat? Imi spui ca iti este dor, dar tu nu sti ce este dorul!Imi spui ca ma doresti, dar tu nu sti ce inseamna dorinta.....

Traiesti doar pentru tine, te placi atat de mult incat nu-ti pasa de cei din jurul tau, nu-ti pasa ca tin la tine, ca plang, te striga si te cheama! Esti tu... tu...

Nu stiu ce sa fac: sa accept din nou sa ne vedem? Ma duce spre pierzanie doar ca sa te vad, chiar si numai o clipa... Stiu ca dupa aceea indiferenta va pune din nou mana pe sufletul tau!

Totusi tind sa cred ca ai un moment de slabiciune si vrei sa ma vezi, declarand ca iti este dor. Esti ranit? Esti trist, respins cu siguranta si cauti un umar pe care sa plangi Stii unde sa-l cauti si ca ai sa-l gasesti. Mai stii ca nu pot spune nu, mi-ai intrat in trup si-n suflet.

Nu e bine, stiu ca o sa regret, dar fie si pentru o clipa, in ochii tai am sa ma inec, cu trupul tau am sa ma imbat si ce va fi sa fie, sa fie. Nu pot sa ma opun si vreau sa pot fi tare sa spun nu, dar sunt atat de slaba; si tot mai mult imi dau seama ca imi lipsesti

Iar tu o stii! O stii atat de bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise