luni, 13 septembrie 2010

empty

I feel so EMPTY inside.I wanna thank you for nothing.nimicul ala pe care mi l-ai dat tu.in schimbul sentimentelor mele,in schimbul...unei chestii..mici ..asa mai rotunda..de cam aproape 1 kg.Te-am rugat sa ai grija de ea.si sti de ce?pt ca ..ea te iubeste mult.da fraiere, e inima mea...si desi te-am rugat....frumos..sa nu o scapi.sa nu o crapi..ai facut-o..ai stricat tot..asa esti tu.sau poate asta meritam eu.sa o crapi toata..in mii de bucatele.Daca ti-as spune ca tu esti 'lipiciul' cu care as putea sa refac ..acea chestie..numita inima.m-ai crede?sau..ata cu care as putea sa cos bucatile alea..inapoi sa formez un intreg.m-ai crede?spune-mi?m-ai crede?ai face-o?haide..raspunde-mi..stiu ca ma auzi..stiu asta..Ai plecat pur si simplu..fara sa te uiti la ce stricaciuni ai lasat in urma..ai plecat..fara sa te intereseze..acum gasesc raspunsul la majoritatea intrebarilor mele..si iar..evident esti tu.De cand ai plecat ,eu am devenit asa cum sunt acum.ti-am mai spus ,tu ai facut asta.As putea sa spun ca ..te urasc..dar e clar ca ...am nevoie de tine.Te-as alunga pentru ca..am cel mai mare nevoie de tine..totusi..te urasc..Nu e ciudat cum toti isi gasesc sufletul pereche in tine dar tu nu ti-l gasesti decat in el?zice..o vorba.ba da e foarte ciudat.As prefera sa simti si tu la fel.dar dupa cum te comporti si cum ai facut-o ..nu cred ca simti acelasi lucru.
Asculta-ma bine..odata si odata ..tot ce simt eu acum ai sa simti si tu.O sa ma vrei.si eu POATE ca nu o sa te mai vreau.nici macar in preajma mea.si atunci te vei uita la cea..o vai cat e de tarziu.si iti vei da seama de cat de grave au fost chestiile pe care le-ai facut ..cand ai sa vezi ca eu nu mai iert nimic.
Si ca sa vezi ca eu nu sunt ca tine.eu chiar vreau sa fi fericit.pana atunci am sa incerc sa fiu fericita in nefericirea mea.singura.pentru ca din cauza ta din vina ta .da esti vinovat.ai auzit bine.ma bucur ca ma auzi acum si ma asculti.n-am sa mai pot sa simt nimic.fata de nimeni.pentru ca sunt ..efectiv goala in interior. si cu asta am spus punct si sper ca esti intradevar fericit.
Totusi..nu ti-am facut nimic..si asta e o intrbare la care sper ca o sa-mi raspunzi candva..de ce m-ai ales pe mine?ca sa-mi faci toate astea.sa-mi dai atat de multe chestii pe care sa nu pot sa le uit.peste care sa nu pot trece.de ce eu?tocmai eu?de ce ?ce intrebare..stupida...daca n-as mai pune intrebari idioate n-as mai primii rapsunsuri si mai idioate.totusi sper sa faci bine si sa-mi raspunzi.sincer.macar 1 data sa fi sincer cu mine.o singura data...
E incredibil ce simt fata de tine..fata de ce am simtit de la bun inceput.fata de tot ce e legat de tine.TE URASC..:tears:
Am scris atat de mult despre momentele cand eram fericita.acum daca ma intrebi ce e aia fericire am sa-ti raspund ca e doar un mic pas spre suferinta amice.dai drumul fi fericit cu cat esti mai fericit cu atat te apropi mai mult de suferinta.cauti fericirea?defapt cauti suferinta si tristetea.cauti sa fi iubit amice?defapt esti pregatit sa dai la schimb sentimente pe nimic.
Fericire in rate.ah ce frumos suna.daaaar nu exista .se cumpara?nuu.se primeste.gratis!!si toata odata !! suferinta insa..e ...e defapt plata .pt ca nimic nu e gratis..ai luat teapa amice.si mai sti amice.hai sa-ti mai spun ceva.eu nu mai cred in tine.in voi.in iubirea voastra de cacat in vorbele voastre mincinoase in ..in nimic .Am vrut pe cineva care sa ..simta ..caruia sa nu fiu nevoita sa-i spun ce simt ..care sa-si dea seama singur..am vrut pe cineva care sa-mi inteleaga prima data tacerea si dupa..vorbele..si tu ai facut asta ..de la inceput .PARCA stiai..stiai cine sunt inainte sa-ti fi spus despre mine.parca-mi stiai punctele sensibile..pentru ca acolo ai lovit ..era nevoie doar de 1 singura lovitura .dar ai preferat sa dai mai multe..acum ..acum ce?acum nu mai e nimic..defapt ..what goes around comes around.ai dat nimic..acum nu mai poti sa primesti decat nimic.pentru ca altceva nu mai am. decat un mare glorios spatios pustiu rece si negru NIMIC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise