luni, 13 septembrie 2010

nu mai stiu nimic

Nu pot sa spun ce simt pentru ca nici macar eu nu stiu ce simt,nu pot sa descriu starea mea.Cand cineva ma intreaba cum mai esti ?ce pot sa-i raspund..bine..oricum te intreaba din politete nu ca intradevar i-ar pasa vai doamne cum esti tu.si eu la fel din politete ii spun ca sunt ok ca sunt bine.Fiecare are viata lui si problemle personale pe care si-le rezolva singur sau cu putin ajutor din partea nu stiu cui,eu sunt de parere ca ajutorul de care eu am nevoie in momentele astea e departe si ca nimeni si nimic nu mi-l poate oferi decat sa incerc sa am ajut singura.In zilele noastre in acest minunat secol douazeci si unu ,acesti superbi ani 2000 si ,oamenii au devenit foarte materialisti ,as putea spune si niste superficiali.aaa plus egoisti,increderea s-a dus,nu mai am in nimeni,toti s-au dovedit a fi de cacat;iubire?cica ce dai aia primesti..da tu dai iubire si primesti minciuni si bataie de joc.okaaay ,trecem peste partea asta nu mai dramatizam oricum nimanui nu-i pasa si asta e adevaraul.Asa ca nici mie nu-mi pasa de parerea ta ,citesti si participi anonim la chestiile astea,n-ai nicio legatura cu absolut nimic ce se intampla in viata mea asa ca te gasesti tu sa ma judeci pe mine si sa imi dai sugestii si sfaturi..aa asta e in ultimu caz.ca in primul iti gasesti de barfit si de comentat aiurea in tramvai.maa rooog ,ca lume dinasta proasta va fi si a fost tot timpul.eu nu vreau sa schimb nimic si pe nimeni.Vreau doar...nici nu stiu ce vreau..nici nu stiu ce simt ..nici nu stiu ce legatura am cu tot ce se intampla in juru meu,de ce se intampla si care e scopul meu aici. Practic eu si viata asta minunata mergem paralel una pe langa cealalta,n-avem niciun front comun , si asta nu-i o criza de personalitate si perioada de pubertate am depasit-o.e pur si simplu concluzia mea ca dupa aproape 17 ani de viata minunata totul se dovedeste a fi doar asa superficial ceva..care conteaza foarte putin..si si mai putini sunt aia carora CHIAR le pasa de ceva pe lumea asta.
Imi vie sa tip sa strig sa urlu,nu pot ...si asa incepeam ieri o postare dupa care am ..sters..si nici acum nu sunt sigura ca vreau sa o scriu..da,sunt foarte nesigura .de ce?din cauza ta.multumita tie.te felicit ,eessti...n-am cuvinte .sper ca te simti bine pentru ce ai reusit sa faci.Totusi ...nu te urasc..dar nici nu te iubesc .nu te mai iubesc.mi-a trecut..poate asta te face si mai fericit..sau poate nu.depinde de tine.Am inceput sa scriu despre starea mea si dezamagita e putin spus.SI am ajuns sa scriu iar despre tine.Tot ce e legat de mine se rezuma la tine,boule.Totul meu esti defapt tu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise