marți, 2 noiembrie 2010

sometimes we're broken and we don't know why



"Atunci când nu mai rămâne chiar, chiar nimic, atunci e totul.
Când sunt zdrobit chiar de tot, chiar, chiar de tot
orice urmă din mine disparută, sunt aici,
răsărit, cu paşii într-o altă lume..."

pai daca nu mai ramane chiar nimic..cum sa fie totul?..uneori as vrea sa plec departe sa nu ma mai intorc si sa nu privesc in urma..sa nu imi pese de ce las in spate..de ce o sa se intample.doar sa plec..apoi ma gandesc ,ca ..defapt nu am unde sa plec..nu ai unde sa fugi..nu e nimeni care sa te ajute..bine te ajuta pe o perioada scurta de timp..dar dupa?..nu ai scapare..nici chiar daca mori..pentru ca..sufletul tau sau tu ca energie ..spune-i cum vrei..tot ajungi undeva dupa acea trecere..si daca e mai bine dupa moarte?daca e totul asa cum ar fit rebuit defapt de la inceput sa fie ?viata ta fara greseli ,fara nopti pierdute si inecate in lacrimi amare?fara atatea dezamagiri si..all that stuff?..DAR daca e mai rau ca aici?te gandesti..poate sa fie mai rau de atat?si raspunsul e categoric DA,se poate si mai rau de atat..aici te chinui un timp..'mai multe timpuri'..adica de mai multe ori..da poate ca acolo o sa te chinui pentru totdeauna..si acum apare intrebarea ca " de ce ne nastem daca tot murim?"..si uite o alta varianta..poate chiar dispari..asa cum ai venit..inainte sa apari aici ,nu ai stiut nimic..erai nimic..POATE si dupa o sa fi la fel..nimic..da nimeni nu garanteaza asta..nu poti sa mergi pe nimic sigur ca daca mori scapi.Unii vad moartea ca pe o scapare,ca o alta lume,o poarta prin care treci si te vindei de tot ce te-a imbolnavit aici pe pamant..eu o vad ca pe o ..moarte..care nu stiu ce inseamna.nu o cunosc.mi-o doresc.dar mi-e frica de ea...Doar cand te gandesti la faptul ca te vezi in sicriu si lumea in jurul tau..parca te cuprinde fiorul rece..asa pe spate..da totusi ai vrea sa dispari..
Mie mi-ar placea sa pot sa mor pentru vre-o o luna..sa vad cine ar plange dupa mine,cine m-ar vrea inapoi,cui i-ar parea rau ca nu m-a iubit indeajuns sau nu mi-a aratat ce simte pentru mine la momentul potrivit..and all those things..si dupa..eu sa ..ma 'recreez' cu adevarat in luna aia si sa vad cum e 'dincolo' si POATE daca are rost sa ma mai intorc sau nu..
acum e seara..e tarziu..ca in serile trecute.si tu si eu ne gandim cum e daca mori..ai vrea si tu sa mori..da parca nu ai vrea..da ai vrea sa se termine toate mizeriile care ti-se intampla de la o vreme incoace si care parca sunt infinite nu se mai termina dom'le..
DE CE IN FIECARE SEARA VREI SA MORI,IAR A DOUA ZI DIMINEATA ZICI: " hai ma ce dracu?" :)..si o iei de la capat..
or..then you wake up and want to die..

Un comentariu:

  1. in faine...ft frumos sunt nishte sentimente pe care le simteai cind scriai postarea..mi-am pus i eu asa intrebari si asa dorinte dar mie frica...cunosti de ce)))dar poate in lumea cealalta e mai bine..dar daca nu inapoi intoarcere nui din pacate...)))bravo :*

    RăspundețiȘtergere

aripi larg deschise