vineri, 5 noiembrie 2010

you'll love me forever

Buna..
Nu am sa mai spun ca de fiecare data ca imi e dor de tine si ca te iubesc,am trecut peste ,mult mai repede decat credeam,te las in urma pe tine si pe toti cei cu care mi-am irosit timpul,toti care au fost 'prieteni extraordinar de adevarati' ca in final sa se dea de gol singuri ca au fost niste prefacuti,pe tine si pe toate cacaturile care mi s-au intamplat in ultima vreme.

Da...scriu asta pentru ca simt nevoia sa ma exprim si aici o pot face cel mai bine,scriu asta pentru ca stiu ca o sa intrii sa vezi..ahh nerabdator daca sufar dupa tine :) Chill..mi-a trecut..a fost ceva de moment,oricum nu mai insemni nimic pentru mine,povestea noastra..da a fost..dar ramane aici doar ..pe paginile blogului meu.Vai ramai socat de ce vezi ca pot sa scriu aici..e doar ceea ce simt acum.asta nu mai e ceva de moment asta va fi definitiv.In sfarsit,dupa ultimele luni cu tine am pus punct la tot ,ai iesit din viata mea..ma simt mult mai bine..

Oricum vreau sa iti multumesc ca mi-ai demonstrat ca unii pot sa promita si sa-si dea cuvantul de onoare acum si peste cinci minute sa faca exact invers la ce au zis,multumesc pentru faptul ca m-ai mintit atat de frumos..ahh..nici unul dintre ei nu a facut-o atat de bine ca tine..ma mananca palma imi vine sa te aplaud ,dar nu pot scuza-ma..mi-e sila.. multumesc pentru aceasta lectie de viata pe care mi-ai dat-o,mi-ai aratat cum sunt unii oameni,cat de prefacuti.lasi,mincinosi..sunt .Parca nu imi venea sa cred cand auzeam 'povesti' de genu de la altii,dar ..ai venit tu si mi-ai aratat ca se poate.Te felicit.pe viitor iti sugerez sa dai la actorie .

Am scris ultima data despre tine pe blog. si cu asta punct pentru ca am indurat destul.

Ohh..please...nu ma mai cauta niciodata.nici cand imi vei duce crunt lipsa..sper din toata inima sa te tarasti de dorul meu,sa iti fiarba sangele in vene,sa adormi in fiecare seara cu mine in gand,in fiecare EA sa ma vezi pe mine..ahh .Vreau sa fiu cosmarul tau din fiecare noapte.asta cred ca ar compensa tot ce ai facut tu..FOREVER BABE`

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise