joi, 23 decembrie 2010

broken


iti multumesc
- pentru faptu ca ai aparut in viata mea
- pentru ca i.ai dat o alta culoare
- pt ca mi.ai daruit tot ce am acum
- pentru ca m.ai facut sa fiu cum sunt acum
- pentru ca m.ai incalzit cand mi.a fost frig
- pentru ca m.ai sters cand m.am murdarit
- pentru ca ai avut grija de mine, cand mi.a fost rau
- pentru ca mi.ai oferit liniste, chiar daca nu ai primit la randul tau
- pentru ca mi.ai oferit siguranta
- pentru ca m.ai ridicat atunci cand am cazut
- pentru ca m.ai facut puternica
- pentru ca mi.ai dat aripi sa pot sa zbor
- pentru ca m.ai ajutat de fiecare data cand am avut nevoie
- pentru ca m.ai sprijinit cu orice
- pentru ca ai crezut in mine cand nimeni nu a crezut
- pentru ca mi.ai dat tot ce.mi puteai da si inca putin
- pentru ca m.ai facut sa rad cu gura pana la urechi
- pentru ca m.ai facut sa stiu ce.i iubirea cu adevarat
- pentru ca mi.ai aratat cat de frumoasa e
- pentru ca si un nimic l.ai fi imparit in doua ca sa.mi dai si mie
- pentru ca ai fost tot ce am avut mai scump
- pentru ca orice zi alaturi de tine era altfel
- pentru ca ai face totul pentru mine
- pentru ca m.ai pune pe mine inaintea tuturor, chiar si inaintea ta
- pentru ca nimic nu mi.a fost greu in viata de cand ai aparut tu
- si mai presus de toate PENTRU CA M.AI IUBIT..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise