luni, 20 decembrie 2010

i'm back


si am fost trista..si am fost suparata si am plans si am tot plans si am suferit si nu am mai vrut sa simt nimic si nu am mai vrut sa stiu nimic..pana la urma au trecut toate..pentru ca asa e..toate trec . T E E N A G E Y E A R S always WILD and cea mai grea perioada din viata unui om.zic eu..
"Atunci când nu mai rămâne chiar, chiar nimic, atunci e totul.
Când sunt zdrobit chiar de tot, chiar, chiar de tot
orice urmă din mine disparută, sunt aici,
răsărit, cu paşii într-o altă lume
răsărit, împlinind o înviere
răsărit, nu renăscut, ci răsărit, cu corpul la fel ca înainte,
nou mai presus de cunoaşterea noului, viu mai presus de viaţă,
mândru mai presus de cea mai vagă idee ori alt gând despre mândrie,
trăind aici, unde n-a visat nimeni, nici n-a bănuit să fie viaţă,
aici, în cealaltă lume, încă terestru,
eu însumi, acelaşi ca înainte şi totuşi inexplicabil de nou"

si chiar daca s-au intamplat atatea..ai inca o sa se mai intample..multe altele..am sa scriu..si poate ca iar am sa plang..si ce?in fond..ce e viata asta pana la urma?nu poate sa fie mereu roz si happy ending si whatsoever ...i blame movies for my high expectations of relatioships..bine asta e partea a 2-a..si totusi multumesc cititorilor mei ..care probabil unii se amuza pe ce scriu eu,..unii ma compatimesc..unii pur si simplu ma citesc din placere..altii de ciuda ..eh asta e..nu pot sa multumesc pe toata lumea..oricum..tot ce am scris aici si ce am sa scriu..sunt sentimente ..pe care nu le pot exprima altfel..nu ma pot descarca altfel.decat scriind aici..ce vreau sa subliniez e ca NEVER PRETEND THAT YOU KNOW ME ^^aaah si am inchis blogul cam o lunapentru c aveam nevoie de o pauza..scuze..


3 comentarii:

aripi larg deschise