duminică, 11 iulie 2010

.


Hello..
Azi .o zi foarte naspa.din toate punctele de vedere..am stat si m-am gandit cum eu dau tot pt o persoana sau mai multe si ele nu dau nici un cct pe mine.mi-am dat seama cum ma strofoc eu pt ceva si ca sa tin o reltie de prietenie, sus, cat de cat si ca cealalta parte .poate e plictisita de mine.e satul si eu il incarc mai mult:) in fine..mi s-a intamplat de multe ori sa fiu intelegatoare cu multe persoane si eu cand aveam nevoie de intelegere din partea cuiva sa mi-se intoarca invers decat cum am facut eu..fac greselid ar al dracu ca tot pe alea le repet..mi-am zis de multe ori ,de azi nu imi mai pasa,de azi chill cu adevarat ,dar nu.ajung sa fiu mai ceva decat de obicei.
gata..mi-am reinstalat softul.inima mea nu mai simte nimic pentru nimeni.nu mai stie nimic de nimeni.medicul mi-a interzis orice forma de emotie..cu asta am zis tot.
Bye.

Un comentariu:

aripi larg deschise