joi, 8 iulie 2010

Noe Traian Cristian -poezii

deci asta e un prieten ,un super om cu niste superi poezii ,merita citit :)

As vrea

Te văd mai mult decât un înger,
Te privesc făra-ncetare
Şi-mi doresc prea mult si sper
Că dragostea din noi nu moare.

Să te sărut îmi doresc mult,
Să fi a mea, e visul meu
Şi să stau să te ascult,
Doar asta imi doresc mereu.

Fiinţa ta cu focul ei
Aş strânge-o-n braţe cu putere,
Să simt sudoarea dragostei
Unindu-ne-n plăcere.

Să-ţi ating ca niciodată,
Aş vrea prea mult spre a mea tendinţă,
Pielea ta catifelată,
Moale şi arzând de dorinţă.

Aş vrea frumos să ne iubim
Îndrăgostiţi pe firul vieţii,
Şi-n veci tandrii sa trăim
De dragul tinereţii.


Pretiosul tau frumos

Te-am visat inca o data,
Te visez de cand adorm...
Imi placi prea mult draguta fata
Si-ncep sa te dorec enorm.

Admirand a ta splendoare,
Intruchipata inocentza,
Simt ca esti rasunatoare
Prin dragoste si prin decenta.

Privirea ta ma fascineaza...
Cu ochii tai si zambetul
Si inima mi-o lumineaza
Incalzindu-mi sufletul!

Imi doresc sa-ti simt iubirea,
Destainuindu-te deschis
Si sa-ti ofer fericirea
Intr-un amplu paradis.

Prea rar exista asa frumos
Ca si frumosul tau,
Si nu-mi doresc alt pretios
Ca pretiosul tau frumos !!!

Iubindu-te pe tine

Te vad si acum si-mi amintesc
Privirea ta prea blanda,
Si vorbele, trairile
Ce-n inima-mi se afunda.

Te vad si te privesc zambind,
Seducatoare-n al tau farmec,
Stand in fata ta tanjind
Dupa un sarut si apoi sa plec...

Te iubesc ca om, sunt sincer,
Te-as iubi si ca un zeu,
Si totusi esti ceva si-ti cer
Sa ma iubesti mereu.

Iubindu-te pe tine,
Ma iubesc pe mine
Si iubindu-ma pe mine
Ma iubesti si tu.

Rondelul iubirii

Privind spre al tău chip frumos,
Strălucitor şi veşnic vesel
Ca soarele cel luminos,
Iţi scriu cu drag acest rondel.

Te aud cum imi vorbeşti duios
Şi te ascult cu drag astfel
Privind spre al tau chip frumos,
Stralucitor şi veşnic vesel.

Cu tine sunt prea bucuros,
Te iubesc in orice fel,
Iţi dăruiesc un ghiocel
Şi mă prezint un generos
Privind spre al tau chip frumos.

© Noe Traian Cristian

aici mai multe poezii,astea care le-am scris sunt doar cateva ,http://www.facebook.com/pages/Traian-Cristian-Noe/104164166301332?ref=ts sau pe google la search :)
>:D<:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise