marți, 6 iulie 2010

mi-se rupeee.da-vaa'n cacat!

Mereu ne ascundem de ceilalti, ori pentru ca suntem complexati de ceea ce putem face,ori doar nu dorim sa ne afirmam. Iti place sa canti ? Canta pana ragusesti chiar daca esti afon, nu tine cont ca un coleg de clasa iti spune sa taci si ca n`ai voce. Iti place sa pictezi? Picteaza pana iti oboseste mana, chiar daca esti praf in a relata pe o plansa ceva doar cu niste acuarele. Ce daca proful de desen iti pune 5 ? Iiti place sa dansezi ? Danseaza pana transpiri, chiar daca ceilalti iti spun ca n`ai ritm sau ca dai stupid din fund. Pana la urma ce`i intereseaza pe ei? Iti place sa tipi ? Tipa pana nu mai poti, chiar daca se gaseste vrunu sa`ti spuna sa taci ca ii deranjezi siesta. Exista oameni dinastia fara pic de ratiune care te numesc grasa. Si care e problema ? iti place sa mananci, mananca frate, nu tine cont ca fitoasa de prietena`ta mananca doar salate. Esti complexata ca nu ai un ten foarte curat si ca se gaseste cate o colega de`a ta sa`ti dea tie sfaturi de cum sa te machiezi. Vrei sa fii naturala fara toate chimicalele pe ten, arata`le la toti cum esti de fapt fara sa`ti pese ca ai un cos in frunte sau unul pe nas. Ai in sifonier o bluza groaznica de sezonul trecut, care tie iti place, dar n`o porti pentru ca ti`e rusine sa nu te critice prietena ta aia fitoasa. Care e problema ei ? daca tu te simti bine in bluza ta si`n pielea ta, spune`i prietenei tale “ ai picioare frumoase.hai sa vad cum le misti”. Eu una m`am saturat de atatea critice mereu de la niste oameni, care imi sunt inferiori mie sau imi sunt egali,niciodata superiori, dar care fara rusine se leaga de ceea ce sunt si de ceea ce imbrac. Ma duc la scoala cu parul ciufulit, doar cu bretonul prins. Poate n`am avut chef sa`mi aranjez paru`. Ai tu vreo problema cu asta? Uite ca am persoane care ma iubesc si nemachiata, si cu parul ciufulit, si imbracata naspa si oricum. Poate eu azi am chef sa ma duc la scoala cu pantalonii rupti in fund, de ce te bagi tu sa susotesti despre asta ? Citeste o carte sau da`te cu capul de pereti, dar nu ma mai critica pe mine. Intai priveste`ti patratul tau de viata si dupa arunca un ochi in al meu, ca s`ar putea sa te surprind. Poarta`te cum vrei tu, nu cum vor altii si nu te lasa calcat in picioare, ca nu merita nimeni privilegiul asta. Inchide`le gura la toti si daca poti lipeste`le buzele de cacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise