sâmbătă, 14 august 2010

Ep.1. din seria 'dujmani este jmeke3ri'

Buna tuturor,va scriu si va salut din pat.de la etaj.din vacanta.de la mare.Va scriu cu mult sictir si scarba de lumea care ma inconjoara.Mi-e cald.extrem de cald.mi-e rau si ma doare capul.In aceste zile.in care am fugit de acasa[metaforic]am avut parte de multe futaiuri pe la spate din partea unora pe care-i credeam prieteni.Sunt satula de 80% din rasa umana,imi vine voma in gat cand ma gandesc ce s-a intamplat in urma cu 2 zile;cum o asa zisa judecatoare[binebine acum.una smechera care sufera de ea]a inceput sa se ia de mine pe haifaiv[ca asa e la moda.si ea golanca .pe net.fiind si-a permis]si incepe ea sa zica ca sunt geloasa si ca gelozia este o boala care nu se vindeca;pai nu sunt geloasa sunt doar egoista.ce e al meu e doar al meeu.claro?asta 1 si 2 cica ea n-a uitat cat de javra am fost eu cu A ,paaai in cacat am fost impreuna 1 an si 3 luni aproape am avut o relatie cu bune si rele cu de toate,si eu ce vina am ca atunci cand A era suparat veneai tu ca proasta si il'consolai'?si atunci el se descarca negativ la tine si dupa ii parea rau la mine a?aa plus ca nu doar la ea se descarca ,ca sa zic asa ,ci si la altele si mai proaste ca ea care-l lingeau in cur.in fine .a inceput ea sa zica,vaaaaaai si cand era cu altii tot asa facea.de unde mama dracu sti tu cum faceam eu cand eram cu altii?adica care alti.ca a fost doar A si acum a fost..el ma rog.[poate n-ati inteles despre ce e vorba,desi se subintelege,am lasat niste commenturi foarte sugestive pe profilul fostului mei prieten.pe haifaiv si ..ea 'mandra'[ca asa mi-a zis =)))] s-a simtit si era foarte ofensata ,desi eu generalizam :(-trist:)))]si sa reveinm la subiect,pai despre relatia mea cu A nu va intereseaza desi stia tot haifavul pe atunci,ea a zis ca am fost javra ,nu consider ca am fost asa pt ca el a facut niste chestii si inevitabil roata a fost rotunda si s-a intors.asaa am inchis subiectul A si ce s-a intamplat intre noi.nu va priveste pe voi .apoii.a mai zis ea ce a mai zis m-a insultat dar defpt cand ma insulta ea si toti cei care o fac inca si ma jignesc ma pupa in cur.deci si prin urmare pupare in cur placuta in continuare.iar apoi sa vezi cat tupeu pe ea smechK3r@ cica ' sa ai o viata darapanata in continuare asa cum ai avut-o si pana acum' cand am vazut am ramas ;l WTF si eu inainte ii zisesem fix invers ca sa aiba o viata frumoasa in continuare.de cand si pana cand zice ea asta?adica ea este un nimeni care niciodata nu a vorbit cu mine desi pretinde ca ma stie de 1 an si ceva[iauzi] -o fi fana deaia din umbra care ma urmarea continuu :> stia tot ce fac alea alea=))),si vine ea sa-mi zica astea.in cacat .tu habar nu ai cum e viata mea.i-am si spus.daca ai sti ai vrea sa ai macar o parte din viata mea.si acum fara sa ma laud.am parte de TOT deci ABSOLUT TOT CE VREAU si daca nu am ceva e pt ca nu vreau nu pt ca nu pot sa obtin..sunt independenta.sunt de capul meu.sunt cum vreau eu;/ asta o roade pe ea si pe restu.si cum invidia e mare ce sa zica si ea..na atat a putut.si mai sunt d'astia ca ea multi.care in loc sa-si vada de patratu lor de viata se baga in al meu.daca ar avea si ei o viata nu ar mai comenta si nu s-ar mai baga in a mea.daaar partea buna e ca eu nu ma stresez .nu ma deranjeaza.vorbele lor nu ma urc/nu ma coboara.sunt o persoana foarte chill si ma enervez foarte greu .dar pt ca unii sunt atat de tebmeli si de prost crescuti nu merita nici macar un stres de la mine:)) fratee din viata mea n-ai ce lua.nu-ti dau nimic.decat capace :)))asa ca die mtf die ;/ obsedate proaste ce sunteti.toate sunteti niste tarfe .aproape toate[exceptie fac 'ale mele' -restu...toate:)]mi-e sila si scarba de voooooi.uratelor .da coae acum o sa zici ca sufar de mine si alea alea.nu dom'le .doar ca asta e realitate.ma uimeste si pe mine.dar na :)
hai ca mai postez pe seara sau altadata.pana atunci va urez o dupa amiaza placuta si iubiti-va mult.si spuneti nu drogurilor si ce mai vreti voi.va pup tot din vacanta tot din pat cu laptopul pe burta ,tot din pat de sus de la etaj..si tot mi-e cald si foarte cald..si parca nu mai mie rau.da ma ia cu durere de cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise