marți, 17 august 2010

nu mai vreau sa simt nimic


De ce sa ma chunui sa arat unor oameni ceva ce ei oricum nu vor sa vada?sau vad dar tot cum vor ei fac/zic.asa mai bine nu o mai fac deloc.plus ca nu am ce sa demonstrez unor persoane care nu ma cunosc si nici nu o vor face vreodata.Sunt efectiv ,nu am cuvinte,data pe spate,cand vad ca unii mint mai mult decat respira.in fine oricum nu pot eu sa schimb nimic asa ca imi vad de viata mea fara sa ma mai uit in jur ,incercand sa deschid ochi inchisi demult cu lacatul.
E asa de amuzant cum incerci sa pari indiferenta,sa fi tare,sa ti capul sus,sa te prefaci ca nimic nu te afecteaza si treci cu usurinta peste,dar sa nu poti sa faci nici una dintre toate astea.Ma impart in exterior-frumusete,zambet,fericire si in interior-tristete,depresie,lacrimi.In fiecare zi trebuie sa joci un rol,sa te prefaci ca totul e perfect,dar nici cel mai bun machiaj nu poate sa schiteze pe fata ta un zambet,trebuie sa te comporti frumos,sa le raspunzi cu calm,sa fi dulce asa cum te stiu ei..nu trebuie sa te plangi.pentru ca oricum,nu le pasa,e oficial,nu le pasa! sau..te intreaba ce ai?din bun simt,nu ca i-ar interesa cu adevrat persoana ta.Nimeni nu se intreaba oare..fata aia care e tot timpul fericita si zambeste in toate pozele,oare ea chiar e asa si in realitate?oare ce e in sufletul ei?..nimeni.E cumplit de dureros sa vrei sa spui cuiva si sa nu poti ,de teama ca oricum te va mintii spunandu-ti ca 'las. ca trece.totul va fi bine'..nu va fi bine.nu va trece.fizic nu are ce sa treaca.dar vanataile din suflet raman acolo pentru mult timp.si dor mai tare decat orice..['nu incerca sa ascunzi durerea care te-a lovit..si plangi..plangi linistit']...nu vreau mila din partea nimanui.nu vreau sa ma plang nimanui.am sa tin in mine tot .durerea mea nu o sa se vada .Oricum durerea care se afla acum e prea mare pentru a fi redata in cuvinte.nu ai intelege .si nu ai sti ce sa zici.nu te intereseaza nu-ti pasa.[lumea nepasatoare da sfaturi de cacat] asa ca nu te mai deranja.nu nu am nevoie..e doar o chestie trecatoare de moment..:|..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aripi larg deschise